SV

Arbeta hos

SV

Dansktalande medarbetare till kundsupport på elektronikprodukter

Just nu söker vi ett antal pigga, drivna och energiska medarbetare till vårt kontor i Helsingborg. Din primära arbetsuppgift är att ge god service via telefon och mail. Du kommer att arbeta i ett team som tillsammans med dig utgör supporten för ett antal olika produkter, tjänster och applikationer som ingår i uppdraget. Arbetstiden är schemalagd dagtid, kvällstid samt helger.

H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.

 

Vad erbjuder H1?

  • En behovsanställning som senare kan komma att övergå till en annan anställningsform.
  • Moderna och luftiga lokaler oavsett placering.
  • Kul på jobbet och möjlighet att träffa mycket nya människor.
  • Du får utbildning och coachning under din tid på H1.

 

Vi ser att du som söker:

  • Är målinriktad och alltid vill utvecklas
  • Har lätt för att få kontakt med människor
  • Kan arbeta i grupp
  • Söker nya utmaningar
  • Talar och skriver flytande Danska
  • Talar och skriver flytande Engelska

Tidigare erfarenhet av arbete inom support är inget krav, då du kommer att få utbildning av oss. Om du dessutom talar även svenska, finska eller norska är detta meriterande.

Vi ser också gärna att studerande som är intresserade av ett extraarbete vid sidan av studier eller sommarjobb söker tjänsten.

 

Ansökan

Ansök i formuläret nedan. Har du frågor om tjänsten eller om H1 som arbetsgivare, så kan du ställa dem till kenneth.hansen@h1.se

Välkommen med din ansökan.

Ansökan