Dansktalande Teknisk Support/Kundservice

Just nu söker vi ett antal pigga, drivna och energiska medarbetare till vårt affärsområde teknisk support, för placering på vårt kontor i Helsingborg.

Om jobbet:

Din primära arbetsuppgift är att ge god service via telefon och mail. Detta ställer höga krav på din servicekänsla och förmåga att lösa de uppgifter du ställs inför. Du kommer att arbeta i ett team som tillsammans med dig utgör supporten för ett antal olika produkter, tjänster och applikationer som ingår i uppdraget. Arbetstiden är schemalagd dagtid, kvällstid samt helger.

 

Vad erbjuder H1?

  • En behovsanställning som senare kan komma att övergå till en annan anställningsform.
  • Moderna och luftiga lokaler oavsett placering.
  • Kul på jobbet och möjlighet att träffa mycket nya människor.
  • Du får utbildning och coachning under din tid på H1.

 

Vi ser att du som söker:

  • Har gymnasial utbildning
  • Har en teknisk grundkompetens
  • Är målinriktad och alltid vill utvecklas
  • Har lätt för att få kontakt med människor
  • Kan arbeta i grupp
  • Söker nya utmaningar
  • Talar och skriver flytande Danska
  • Talar och skriver god svenska är en merit

 

Tidigare erfarenhet av arbete inom teknisk support är meriterande men inget krav.

Vi tar inte emot några ansökningar via mail, sök tjänsten genom att fylla i nedanstående formulär.

Ansökan

  • Dra filer hit eller

  • Läs mer om hur H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.