H1 söker en Team Captain till Haparanda

Är du pigg, driven och energisk – och dessutom en fena på service – så kan det vara dig vi söker. Just nu söker vi en ny medarbetare till rollen som Team Captain inom Teknisk Support i Haparanda.

Vi söker dig som motiveras av att arbeta mot mål, ha tät kundkontakt och har en stark servicekänsla. Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av ledarskap, kundkontakt, och brinner för service.

Vi erbjuder en roll med mycket variation och stora möjligheter till utveckling tillsammans med ett fantastiskt team av kollegor.

Hos H1 får du också en rolig arbetsplats med en aktiv eventgrupp som lägger stort fokus på personalaktiviteter, trivsel och gemenskap.

I rollen kommer du ansvara för att produktionen fungerar dagligen, att medarbetare inom produktionslinan ges möjlighet till personlig utveckling och utbildning och att ni når produktionens satta mål.

Uppdragen mot kund som du kommer ansvara för tillsammans med produktionslinans Client Coordinator hanteras på ett flertalet språk över Norden så det är en fördel att du är bekväm i att hantera personal och kund på distans. Kunderna finns inom flera växande branscher bla. inom e-mobility, e-identification och delningsekonomi. Rollen kan också innebära att du behöver resa i tjänsten, men detta är i så fall aktuellt senare p.g.a. rådande omständigheter.

Teamets huvudsakliga uppgift är att ge god service huvudsakligen via telefon och mail men även inom chatt och Sociala medier. Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du och ditt team ställs inför.

 

Ett krav är att du är:

Ambitiös, engagerad och resultatinriktad. Du kan hålla många bollar i luften. Du brinner för att utveckla individen, gruppen och alla de uppdrag som hanteras inom avdelningen.

 

Som Team Captain ansvarar du bland annat för:

  1. att kvalitativa och kvantitativa mål nås av individen och gruppen som helhet.
  2. att fördela och leda arbetet i syfte att maximera effektivitet och kundnöjdhet
  3. att personalen trivs, är engagerad och motiverad.

 

Övriga personliga egenskaper som eftersöks är:

  1. Kommunikativ
  2. Vänlig och tillmötesgående
  3. Tydlig
  4. Självständig
  5. Ansvarstagande
  6. Förmåga att motivera och entusiasmera
  7. Flexibel

 

Meriterande:

  • Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande verksamheter
  • Hanterat kundrelationer

 

Dina ordinarie arbetstider kommer innebära mestadels arbete under kontorstid måndag till fredag, produktionslinan du arbetar på har öppet 06.00 – 23.00 alla dagar året runt så arbete på andra tider än kontorstid förekommer.

Sista dagen att söka tjänsten är 16/4 – 2021. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, sök tjänsten genom att fylla i nedanstående formulär. Observera att intervjuer kommer ske löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat.

Vill du veta mer om vad tjänsten innebär, uppdraget eller har andra frågor – Kontakta Joacim Nilsson Ihrén på joacim.nilssonihren@h1.se eller 070-670 10 31.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansökan

  • Dra filer hit eller
    Max. file size: 512 MB, Max. files: 3.

    • Läs mer om hur H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.