Varje år genomför vi en NKI-undersökning bland våra Svarsservicekunder för att ta reda på hur våra kunder uppfattar oss och vår tjänst Svarsservice. Vi ställde den här frågan:

Skulle du kunna rekommendera H1:s Svarsservice som tjänst till någon nära eller till bekanta?

Hela 92% svarade ja!

– Kunderna är den viktigaste delen i vår verksamhet och vi är mycket stolta över att 92% skulle rekommendera oss samtidigt som vi fortsätter arbeta för att bli ännu bättre, säger Mona Rydén Operativ chef på H1 Communication AB.

Vi arbetar ständigt med att utveckla våra tjänster inom outsourcade contact centerlösningar. Inte minst vår tjänst Svarsservice. Det finns alltid områden att förbättra och nya innovationer att implementera: Det är därför naturligt för oss på H1 att hela tiden ligga i framkant och proaktivt arbeta för att göra våra kunder ännu nöjdare.

 

Vill du få nöjdare kunder och veta mer om våra tjänster?

Fyll i dina uppgifter så berättar vi mer.