Varje år genomför vi en enklare NKI-undersökning bland våra Svarsservicekunder för att ta reda på hur våra kunder uppfattar oss och vår tjänst Svarsservice och Telefonpassning.


Frågan som ställdes var:

Skulle du kunna rekommendera H1:s Svarsservice som tjänst till någon nära eller till bekanta?

Hela 96 % av Svarsservicekunderna svarade ja på frågan:

– Kunderna är den viktigaste delen i vår verksamhet och vi är mycket stolta över att 96 % skulle rekommendera oss samtidigt som vi fortsätter arbeta för att bli ännu bättre, säger Mona Rydén Operativ chef på H1 Communication AB (publ).

Vårt arbete med att förbättra oss som contact center och vår tjänst Telefonpassning och Svarsservice är ett fortlöpande arbete. Vi är utav åsikten att det alltid finns områden att förbättra, därför är det viktigt för oss att hela tiden arbeta för att göra våra kunder ännu nöjdare.