Teknisk support

Teknisk support när dina kunder behöver hjälp

Oavsett var dina kunder befinner sig eller vad klockan är kan de alltid höra av sig och få den hjälp de behöver. Vi har öppet jämt och hanterar över 10 miljoner kundkontakter per år.

Vi erbjuder tjänster inom teknisk support på samtliga nordiska språk 24 timmar om dygnet, 365 dagar per år. Vi kan ta hand om hela din inkommande och utgående kundkommunikation, alternativt hantera en del, overflow, där vi avlastar vid exempelvis tillfälliga toppar eller kampanjer. Självklart anpassar vi tjänsterna till både stora och små företag i de flesta branscher.

  • Höj kvaliteten med utbildade, erfarna och kvalificerad agenter
  • Öka effektiviteten och konkurrenskraften
  • Få bättre kontroll på dina kostnader
  • Få tillgång till tekniska lösningar i framkant

Jag vill veta mer!

Exempel på Supporttjänster vi levererar idag

%s

Uppkopplingar & bredband

För stadsnät, mobila- och trådlösa nätverk

%s

Telefoni & TV

IP- och mobiltelefoni samt IP-tv och kabel-TV

%s

Hårdvara

Bland annat datorer, nätverksenheter och lagring.

%s

Extern IT-helpdesk

Citrix och Kundspecifika tjänster och system för företagsanvändare

%s

Vill du öka effektiviteten i företagets tekniska support?

Fyll i dina uppgifter så berättar vi mer.