Contact center services
Välkommen till våra skräddarsydda kundservicelösningar som säkerställer rätt service vid rätt tillfälle, i rätt kanal.
Vad H1 erbjuder
En gynnsam företagskultur
– Låg personalomsättning vilket bidrar till hög och kontinuerlig kompetens i uppdragen
– Låga utbildningskostnader och kvalitetsbrister
Vår Happy Filosofi
För att levererar bästa möjliga kundbemötande jobbar H1 systematiskt enligt en väl beprövad metod, vår egen Happy-filosofi.
Certifierad kompetens
– Certifierad process kring förmedling av specifika behov och förändringar under ett uppdrag
– Kvalitetssäkrad agentkompetens genom standardiserade utbildningspaket
Det ger våra uppdragsgivare möjlighet att
– Minimera egen tid och kostnad i samband med uppstart och utbildning
– Vara säkra på att leveransstandarden håller det som utlovats
Kvalitetssäkrad leverans
– En kvalitetssäkrad uppstartsprocess
– Möjliggör resultatstyrning
– Överenskommelser kring KPI:er och Serviceinformation säkerställs
Vi arbetar efter dessa ISO-standarder
För att säkerställa att vår leverans möter våra uppdragsgivares förväntningar har H1 implementerat och certifierats efter ett flertal ISO standarder.
Kostnadsoptimerad kundservice
– Få hjälp med bemanningsplanering
– Analys och åtgärd av uppdragsstatistik
– Tillför fler kommunikationskanaler eller specifik agentkompetens
Optimera din kundservice
Genom en kvalitetssäkrad arbetsprocess kan vi hantera och optimera olika typer av uppdrag. Från helhetsåtagande, där H1 hanterar all kundservice, till att hantera overflow eller maximera tillgängligheten utanför kontorstid.
Öppet dygnet runt, året runt
– Vår kundservice är öppen 24 timmar om dygnet, året runt.
– Service på samtliga nordiska språk och på över 30 europeiska språk
Vi kommunicerar med era kunder via
- Telefon
- E-post
- SMS
- Chat
- Webb
- Sociala medier
Låt oss hjälpa er att definiera den bästa kundservicestrategin och skapa en riktigt modern och proaktiv kundservice för ert företag.
Mona Silfver
VD, H1 Communication AB