Låt oss vässa era kunders upplevelser. Vi på H1 strävar efter att vara en del i våra uppdragsgivares Omnichannel-lösning, snarare än att hantera olika kanaler var för sig.
Marie Kågeman
Chief Operating Officer, H1 Kundservice
Kundservice i världsklass
Över 10 milj kundkontakter per år bygger vår specialistkompetens. Vi levererar kvalificerad kundservice till företag i många olika branscher.
Vår kundservice hanterar
- Information om ert företag med produkter och tjänster
- Servicefrågor
- Abonnemang och prenumerationer
- Frågor kring fakturor och betalningar
- Avancerad teknisk support
- Problemlösning vid klagomål
- Samtliga nordiska språk och engelska
Vi kommer stolt att bära era färger
Vid uppstart sker en utbildning av våra agenter så att de kan lära känna ert företags utbud, kundstruktur och rutiner. Utbildningen sker antingen på plats eller på distans.
Våra agenter ska jobba fullt ut för ert företag
- Förmedla er rätta företagsanda
- Informera om era kunder
- Gå igenom rutiner och arbetssätt
Rapporter och resultatuppföljning
Med bättre statistik och information om dina kunder ökar vi din försäljning. I vår app kan du följa statistik på våra svarstider, antal kundärenden och mycket annat i realtid.
Rapporter och resultatuppföljning
Vid jämna intervaller presenterar vi övergripande statistikrapporter. Vi följer upp resultaten mot uppsatta mål och arbetar proaktivt för att optimera vår leverans.
Skräddarsydd lösning för er organisation
Vårt Work Force Management Team består av prognostiserare, schemaläggare och realtids managers som hjälper till att estimera, förbättra och effektivisera bemanningen. Har ni dessutom krav på att H1-agenterna ska ha en speciell kompetens? Vi kan se till att de har den utbildning och branscherfarenhet som ni efterfrågar.
Ekonomisk och effektiv kundservice
- Ingen över- eller underbemanning
- Ökad och förbättrad produktivitet
- Agenter som kan er bransch
Hur tänker du, Multichannel eller Omnichannel?
Låt oss vässa era kunders upplevelser och skapa lönsamma relationer. Våra CRM-konsulter har mångårig erfarenhet av komplexa Customer Relationship Management projekt. Dagens kunder använder den kanal som för tillfället passar dem bäst. Exempelvis kan man påbörja ett ärende genom att ringa, följa upp via chatt och sedan ställa följdfrågor via e-post eller göra ett fysiskt besök i butik.
Hur tänker du, Multichannel eller Omnichannel?
Vi på H1 strävar efter att leverera en optimal lösning för våra uppdragsgivare och kunder oavsett om behovet är en Omnichannel-lösning eller kommunikation i en enskild kanal. Vi ser till att varje steg i ett kundärende blir väl dokumenterat, från start till mål, oavsett kanal. Det gör att våra agenter och er personal har fullständig information om tidigare interaktioner och samspel med kunden.
Det kallar vi riktigt kundservice.
Säkerhet och informationshantering
Vår PKI-avdelning (Public Key Infrastructure) är experter på certifikat och säkerhetslösningar. Exempelvis e-legitimationer, smartcards, servercertifikat och krypterad e-post (s/mime).
Säkerhet och informationshantering
I och med den höga säkerhet som krävs kring dessa tjänster så är vår personal s.k ”trusted employees” och registerkontrollerade. Teamet sitter även fysiskt åtskild från resten av företagets produktion i säkerhetsklassade lokaler med eget passersystem.
Merförsäljning & Retention
Att hjälpa våra uppdragsgivare att maximera intäkter i kundkontakten är en naturlig del av ett uppdrag.
Alla H1:s agenter får utbildning i försäljning
Våra uppdrag innehåller i många fall:
- Retention & Winback
- Merförsäljning
- Bokningar/offertförfrågan
- Kundundersökning
Dina behov är vår utgångspunkt
Varje uppdrag är alltid unikt. Låt oss maximera er kundservice, sänka era kostnader och samtidigt optimera er tillgänglighet med hjälp av den senaste tekniken och vår egen Happy-filosofi.
Kvalitetssäkrade leveranser
Teknik, digitalisering och globalisering sätter kundservice under ständig förändring. För att säkerställa att vår leverans möter dagens krav har vi implementerat ett flertal ISO-standarder. Utgångspunkten är en kvalitetssäkrad arbetsprocess och en säker hantering av våra uppdragsgivares informationstillgångar.
Hållbart företagande
Vi ser till helheten, ett hållbart företagande måste vara långsiktigt hållbart utifrån flera perspektiv. Vår definition av ett hållbart företagande bygger på tre beståndsdelar: Hållbara affärer, Hållbara människor och Hållbar miljö.
Kontakta Marie för mer information
Marie Kågeman är Chief Operating Officer för H1 Kundservice och kan ge dig all information. Du når Marie på:
E-mail: Marie.Kageman@h1.se
Eller fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar hon dig.