När dina kunder behöver hjälp

Teknisk support

Oavsett var dina kunder befinner sig eller vad klockan är kan de alltid höra av sig och få den hjälp de behöver. Vi har öppet jämt och hanterar över 10 miljoner kundkontakter per år.

Vi erbjuder tjänster inom teknisk support på samtliga nordiska språk 24 timmar om dygnet, 365 dagar per år.

 

Mer information

Quote

Vi har valt H1 som partner, bland annat på grund av deras långa erfarenhet och kompetens inom PKI-tjänster. Med hjälp av H1:s skalbara kundservice, dygnet runt, varje dag och på alla nordiska språk kan vi fortsätta vår tillväxtresa också utanför Norge

Sven Richard Samdal

Chief Operating Officer, Idfy Norge AS

Högsta kvalitet med proffs från er bransch

Vi erbjuder utbildade, erfarna och kvalificerad agenter med den branscherfarenhet som ni efterfrågar.

Les mer
Högsta kvalitet med proffs från er bransch

Söker ni agenter med en speciell kompetens? Kanske sjuksköterskor, ekonomer, mekaniker eller IT-proffs? Vi ordnar så att agenterna som hanterar ert företags kunder har rätt utbildning, branscherfarenhet och naturligtvis social kompetens.

 

Mer information

Vi hanterar både B2B och B2C

Vi levererar teknisk support till många olika branscher.

  • Uppkopplingar & bredband
  • Telefoni & TV
  • Datorer, nätverksenheter och lagring
  • Trädgårdsmaskiner och hemelektronik
  • Övervakning, larm- och jourtjänster
  • IT-helpdesk , Citrix och kundspecifika tjänster
icon
Vi kommer stolt att bära era färger

Vid uppstart sker en utbildning av våra agenter så att de kan lära känna ert företags utbud, kundstruktur och rutiner. Utbildningen sker antingen på plats eller på distans via E-learning.

Les mer
icon
Våra agenter jobbar fullt ut för ert företag
  • Förmedla er rätta företagsanda
  • Informera om era kunder
  • Gå igenom rutiner och arbetssätt

 

Mer information

icon
Skräddarsydd lösning för er organisation

Vårt Work Force Management Team består av prognostiserare, schemaläggare och realtids managers som hjälper till att estimera, förbättra och effektivisera bemanningen.

Les mer
icon
Ekonomisk och effektiv kundservice
  • Ingen över- eller underbemanning
  • Ökad och förbättrad produktivitet
  • Vi har agenter som kan er bransch

 

Mer information

Passionerade, Personliga och Professionella

Med hjälp av vår värdegrund säkerställer vi alltid en optimal lösning för varje uppdrag.

Les mer
Passionerade, Personliga och Professionella

Vi levererar en ledande kundservice med optimerad kundnöjdhet. Våra tjäster bygger på en stabil teknisk plattform, de senaste kommunikationskanalerna, agenter med rätt kompetens, en kvalitetssäkrad leveransprocess och säker hantering av informationstillgångar.

icon
Säkerhet och informationshantering

Vår PKI-avdelning (Public Key Infrastructure) är experter på certifikat och säkerhetslösningar. Exempelvis e-legitimationer, smartcards, servercertifikat och krypterad e-post (s/mime).

Les mer
icon
Säkerhet och informationshantering

I och med den höga säkerhet som krävs kring dessa tjänster så är vår personal s.k ”trusted employees” och registerkontrollerade. Teamet sitter även fysiskt åtskild från resten av företagets produktion i säkerhetsklassade lokaler med eget passersystem.

Teknisk support på flera nivåer

1st, 2nd och 3rd Line med möjligheten till komplex felsökning.

  • SPOC-tjänst och Incident Manager
  • PKI/Trust Services
  • NOC-funktion
  • Jourhantering, larmtjänster och beredskap
  • Help- och Servicedesktjänster

Dina behov är vår utgångspunkt

Varje uppdrag är alltid unikt. Låt oss maximera er kundservice, sänka era kostnader och samtidigt optimera er tillgänglighet med hjälp av den senaste tekniken och vår egen Happy-filosofi.

Kvalitetssäkrade leveranser 
Teknik, digitalisering och globalisering sätter kundservice under ständig förändring. För att säkerställa att vår leverans möter dagens krav har vi implementerat ett flertal ISO-standarder. Utgångspunkten är en kvalitetssäkrad arbetsprocess och en säker hantering av våra uppdragsgivares informationstillgångar.

Hållbart företagande
Vi ser till helheten, ett hållbart företagande måste vara långsiktigt hållbart utifrån flera perspektiv. Vår definition av ett hållbart företagande bygger på tre beståndsdelar: Hållbara affärer, Hållbara människor och Hållbar miljö.

Kontakta Rickard för en skräddarsydd lösning

Rickard Eliasson är affärsområdesansvarig för H1 Teknisk support och kan ge dig all information om ökad effektivitet i ditt företags tekniska support! Du når Rickard på:

Mobil: +4670 239 64 73
E-mail: Rickard.Eliasson@h1.se

Eller fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar han dig.


  • Läs mer om hur H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.