H1 söker supporttekniker med el- och eller energi kompetens!

Är du pigg, driven och energisk – och dessutom en fena på service – så kan det vara dig vi söker. Nu söker vi medarbetare till vår tekniska support med placering i Östersund. Tjänsterna avser en behovsanställning med goda möjligheter för förlängning. Startdatum för tjänsten är per omgående.

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god support och service via telefon, mail och chat för våra kunder inom el och energisektorn men framförallt inom e-mobility, elbilsladdning.

Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni support för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag. Arbetstiderna är schemalagda mellan kl. 07.00 – 17.00, måndag-fredag.

 

Vad erbjuder H1?

  • En behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform
  • Nya moderna och luftiga lokaler
  • Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
  • En härlig arbetsplats med en energisk och positiv atmosfär
  • En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

 

Vi ser att du som söker:

  • Erfarenhet eller relevant utbildning inom el och energi
  • Är målinriktad och vill utvecklas
  • Har lätt för att få kontakt med människor
  • Kan och vill arbeta i grupp
  • Söker nya utmaningar
  • Har gymnasial utbildning inom el och energi
  • Har grundläggande datorkunskap
  • Talar flytande svenska och god engelska
  • Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom teknisk support och- eller IT relaterade utbildningar eller erfarenhet
  • Meriterande om du arbetat inom el och energibranschen

 

H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.

Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, sök tjänsten genom att fylla i nedanstående formulär.

Vill du veta mer om tjänsten så kontakta:

Andreas Wedmark, Client Coordinator – Teknisk Support
andreas.wedmark@h1.se
072-5611992

Ansökan

  • Dra filer hit eller
    Max. file size: 2 MB, Max. files: 3.

    • Läs mer om hur H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.