AI för effektivt agentstöd

Optimera kundserviceagentens förutsättning att nå dina KPI:er

Den kontinuerliga utvecklingen kring Machine Learning (ML) och Artificiell Intelligens (AI) skapar innovativa sätt att effektivisera och förbättra kundservice.

Ett användningsområde för AI är som beslutsstöd för kundserviceagenten. Genom maskininlärning kan effektivt realtidsstöd tas fram för att ge kundserviceagenten bästa möjliga stöd och handlingsalternativ.

Möjligheten att framgångsrikt använda AI inom kundservice påverkas av en mängd parametrar. Faktorer som struktur och tillgänglighet på data, ärendevolymer och komplexitet är viktiga parametrar för en lönsam AI integrering.

Genom H1:s långa erfarenhet av kundservice kan vi analysera förutsättningarna för hur just din kundserviceverksamhet kan dra nytta av AI-tekniken. Med mångårig erfarenhet av komplexa systemimplementeringar kan H1 sen säkerställa en framgångsrik AI- integrering mot befintliga digitala och manuella kundserviceprocesser.

 

Lär dig mer om hela H1:s outsourcade Contact Center leverans

Vill du veta mer om AI för effektivt agentstöd? 

Vill du veta mer om hur AI kan användas för ett effektivt agentstöd? Håkan Högberg är Produktägare och kan ge dig all information. Du når Håkan på:

Mobil: +4670 611 82 15
E-mail: Hakan.Hogberg@h1.se

Eller fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar han dig.


  • Läs mer om hur H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.