CQC – Ärendeklassificering

Rätt kunskap om kundserviceärenden för rätt affärsbeslut

En kundservice löser många olika typer av kundserviceärenden. I interaktionen med kund genereras värdefull kundinformation som till exempel feedback på vara eller tjänst, kundupplevelsen och vad kundserviceärendet handlar om.

Med hjälp av H1:s kraftfulla kundserviceplattform kan kundserviceärenden klassificeras i realtid – CQC. Ärende klassificeras givet en kundunik uppsättning som kan ändras dynamiskt över tid.

Fördelar med CQC:

  • Få full överblick över dina kundserviceärenden.
  • Få snabb återkoppling vid förändringar av ärendetyper
  • Optimera kundservicekompetensen efter ärendetyp

 

Lär dig mer om hela H1:s outsourcade Contact Center leverans

Kontakta Håkan för mer information 

I kundservice finns unika möjligheter att effektivt ta fram beslutsunderlag, vill du utforska vad CQC kan göra för din kundservice? Du når Håkan på:

Mobil: +4670 611 82 15
E-mail: Hakan.Hogberg@h1.se

Eller fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar han dig.


  • Läs mer om hur H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.