Våra helhetslösningar
H1 erbjuder kvalitetscertifierad kundservice och support som tar era kundärenden hela vägen. Vi hanterar hela eller delar av era kund-kontakter och våra tjänster är tillgängliga dygnet runt, året om.
Kundservice
Överlåt hela, eller delar av er kundservice till H1 där våra agenter med certifierad kompetens kan ta hand om era ärenden och uppdrag.
Support
På H1 besitter vi bred kompetens inom teknisk support och IT. Precis som vår kundservice erbjuder vi våra tjänster dygnet runt – året om
Vad som ingår i våra tjänster
Våra branscher
– E-mobility
– Bank & Försäkring
– Detaljhandel & E-handel
– Fordon & Verkstad
– IT & Telekom
– PKI & Digitala tjänster
– Medlem/Givarservice
Kundservice anpassad efter bransch
Söker ni agenter med en speciell kompetens? Kanske sjuksköterskor, ekonomer, mekaniker eller IT-proffs? Vi ordnar så att agenterna som hanterar ert företags kunder har rätt utbildning, branscherfarenhet och naturligtvis social kompetens.
Merförsäljning & Retention
– Alla H1:s agenter får utbildning i försäljning
– Retention & Winback
– Merförsäljning
– Bokningar/offertförfrågan
– Kundundersökning
Alla H1:s agenter får utbildning i försäljning
Att hjälpa våra uppdragsgivare att maximera intäkter i kundkontakten är en naturlig del av ett uppdrag.
Säkerhet och informationshantering
– Trygg hantering av uppdragsgivarens informationstillgångar
– Säker hantering av kunders personuppgifter
– Kvalitetsgaranti genom 3:e parts certifiering
– Kontinuerligt arbete med administrativ och teknisk säkerhet
Vi är experter på certifikat och säkerhets-lösningar.
Att säkerställa trygg hantering av våra uppdragsgivares och deras kunders informationstillgångar är grundläggande i alla H1:s leveranser. För att uppfylla detta arbetar H1 enligt ISO 27001, en standard för ledningssystem för informationssäkerhet. Det innebär ett kontinuerligt arbete med administrativ och teknisk säkerhet. Teamet sitter även fysiskt åtskild från resten av företagets produktion i säkerhetsklassade lokaler med eget passersystem.
Resultatuppföljning och rapporter
– Analys av långtids- och korttids prognoser
– Personaloptimering
– Realtidsstatistik
– Identifierar behov och problem i den dagliga driften
– Optimering av verksamhetens bemanningsplanering
Resultatuppföljning och rapporter
Med bättre statistik och information om dina kunder ökar vi din försäljning. I vår app kan du följa statistik på våra svarstider, antal kundärenden och mycket annat i realtid. Vid jämna intervaller presenterar vi övergripande statistikraapoorter. Vi följer upp resultaten mot uppsatta mål och arbetar proaktivt för att optimera vår leverans.
Vår Happy Filosofi
– Låg personalomsättning
– 55% har arbetat på H1 två år eller mer
– 45% har arbetat på H1 fyra år eller mer
– Ett företaget som mår bra leder till bättre resultat och högre kvalitet
– Medarbetarundersökningar med uppföljning
Happy Filosofin gör skillnad!
-
För att leverera bästa möjliga kundbemötande jobbar H1 systematiska enligt en väl beprövad metod – vår egen Happy-filosofi.
Låt oss vässa era kunders upplevelser. Vi på H1 strävar efter att vara en del i våra uppdragsgivares Omnichannel-lösning, snarare än att hantera olika kanaler var för sig.
Marie Kågeman
Chief Operating Officer, H1 Kundservice