Telefonpassning

Telefonpassning och Svarsservice, H1 Communication

Telefonpassning är tjänsten där kontoret alltid är bemannat efter dina önskemål med professionell personal med många års erfarenhet av telefonpassning. Här får dina kunder ett personligt bemötande samtidigt som du sparar tid och dessutom inte missar några viktiga samtal.

Du bestämmer och berättar för oss hur du vill att Telefonpassningen ska hantera och besvara just era samtal.
Telefonpassning kan anpassas till det lilla enmansföretaget såväl som till stora koncerner. Välj själv om du vill få ett sms eller ett e-mail med information om vem som sökt dig. Eller få hjälp med alla inkommande samtal med full växelfunktion, dygnet runt om du så vill.

Dygnet runt året om besvarar vi dina kundsamtal i tid Inga missade samtal, inga förlorade affärer
Spara värdefull tid – medan vi svarar i telefon kan du ägna dig åt dina affärer. Skulle dina kunder frågor via telefon vara mer avancerade så läs mer om vår tjänst Kundtjänst.

Pålitliga och professionella , 10 milj kundkontakter årligen bygger vår specialistkompetens Minska företagets kostnader för växeltjänster och spara tid och resurser

I alla grundpaket för Telefonpassning ingår:

  • Svar med företagsunik hälsningsfras.
  • Vi lotsar samtal till rätt person/funktion/avdelning.
  • Om sökt person/funktion/avdelning inte är tillgänglig ger vi kunden information om när denne väntas vara tillgänglig igen.
  • Vi tar emot meddelanden som levereras till er via sms och/eller e-post.
  • Vi lämnar ut information om öppettider, e-mailadresser, produkter/tjänster etc. enligt dina önskemål.
  • Hantering av samtal på svenska och engelska.
  • Tillgång till vårt webbgränssnitt för enkel hantering och ändring av frånvarobesked.

Jag vill veta mer!

Tillvalstjänster inom Telefonpassning

%s

Utkoppling

Via vår Telefonpassning kopplar vi ut samtalen till efterfrågad person. Givetvis kan samtalen aviseras så ni själva väljer att ta emot samtalet, eller be telefonisten ta ett meddelande.

%s

Statistikpaket

Detaljerad statistikrapport som visar antal samtal, samtalstid, svarstider, meddelandehantering, joursamtal etc. En mer omfattande statistik än den som ingår i Telefonpassnings grundpaket.

%s

Kalenderintegration

Genom Kalenderintegration får telefonisterna dina kalenderhändelser uppdaterad automatiskt och kan ge dem som ringer snabb och korrekt information

%s

Med Mobil hänvisning

Via H1­applikationen meddelar ni enkelt telefonisterna att du exempelvis sitter i ett möte eller är på lunch.

%s

Extra anknytning

Har ditt företag fler avdelningar och därmed behov av ytterligare svarsfraser så ordnar vi även det. Praktiskt för de stora företagen.

%s

Inspelning nattsvar

I tjänsten Telefonpassning kan du även addera inspelning av röstmeddelanden exempelvis när ni har stängt för dagen eller på helgerna.

%s

Öppet dygnet runt 24/7/365

Joursamtal/Felanmälan dygnet runt, året om. Vi har många kunder som har sin verksamhet igång dygnet runt året om. Med Telefonpassning Office 24/7 missar du aldrig några samtal.

%s

Vill du förbättra företagets service och spara värdefull tid?


  • Läs mer om hur  H1 Communication AB behandlar personuppgifter i vår Personuppgiftspolicy.