Flowy

E-learning hjälper Flowy kvalitetssäkra sin kundservice

Flowy Information AB har, i över 30 år, hjälpt olika förlag med deras prenumerationshantering. Från små förlag med två upplagor per år till några av Sveriges största veckotidningar. Idag är Flowy en av de större aktörerna inom prenumerationshantering, en marknad under stor omvälvning.  

Flowy strävar kontinuerligt efter att stärka kvalitén i sin service. Som en del i det arbetet använder man H1:s HAPPYlearning©, en digital utbildningsplattform för snabb och kvalitetssäkrad utbildning av kundserviceagenter. HAPPYlearning© ger uppdragsgivare möjligheten att enkelt certifiera agentkompetens hos sin outsourcingpartner.   

”Som ansvarig för kundservice är det ett stort värde att ha kontroll på den kompetens vår partner besitter. Det ger oss ett utmärkt verktyg att jobba med vår kvalitet.” – Marie Eriksson Kundservicechef Flowy Information AB.

 

Läs mer om H1:s HAPPYlearning©

Kundcase